راه موفق شرکت زم زم   

تيزرهای شرکت زم زم نشان دهنده غرور ملی است در اين تيزرها اشاره به فروش نوشابه های زم زم در ترکيه - انگلستان و... را دارد شرکت زم زم با استفاده از استراتژی های بازاريابی وبرگزيدن يک نام تجاری مطلوب خصوصا برای مسلمانان اکنون سايه به سايه رقيبان بزرگی چون کوکا کولا وپپسی در کشورهای عربی مانند امارات است.همين راه را شرکت مهرام نيز شروع کرده واکنون در ايتاليا مطرح شده است . ايران خودرو نيز در اول اين راه است صادرات به سوريه - چين و ونزوئلا نشان دهنده اين امر است. همه موارد بالا نشان دهنده اين مطلب است که تولييد کنندگان ايرانی در صورت داشتن فضای مناسب و آشنايی با فضای تجارت  بين الملل توانايی حضور در بازارهای جهانی ورقابت با بزرگترين توليد کنندگان دنيا را دارند. البته اين امر با حمايت از بخش خصوصی و دوری از اقتصاد دولتی سرعت بسيار بيشتری به خود خواهد گرفت.

لینک