نحوه پخش آگهی در ميان برنامه های تلويزيونی

اخيرا مشاهده می کنيم که تبليغات تلويزيونی بدون اطلاع به بيننده در مورد زمان پخش آن شروع می گردد به نظر شما آيا اين نوع تبليغ به نفع بيننده است يا به نفع موسساتی که تبليغ مربوط به آنهاست؟

/ 2 نظر / 18 بازدید
محمد رحیمی

سلام . وبلاگ خوبي داريد. در رابطه با سوالتان هم فکر می کنم اثر ناگهانی پخش تبليغ بر روی بیننده تاثیر تبلیغ برای احتمال خرید را بالا می برد . خوشحال می شوم که در ارتباط با موضوعات مدیریت با هم مکاتبه داشته باشیم .

خوزه مومنيو

به نظر من اين تبليغات به نفع هردو است . وبلاگ خوبی است در مورد به دست آوردن کتابهای کاتلر در سايت ها کمکم کنيد .تشکر